W prasie pojawiła się informacja o wyroku NSA I OSK 900/15 dotyczącym wniosku o udostępnienie informacji w postaci listy wszystkich kart płatniczych wydanych dla instytucji Sąd Najwyższy. Skoro mamy przetartą ścieżkę to spróbujmy nią przejść z naszym urzędem:
Na podstawie art. 61 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej wnoszę o udostępnienie informacji w postaci listy wszystkich kart płatniczych wydanych dla Urzędu Miasta i Gminy Łomianki z wyszczególnieniem kto (imię, nazwisko, funkcja) posługiwał się kartą i w jakim okresie oraz załączeniem wyciągów wydatków z niej poczynionych w okresie od dnia 1 stycznia 2010 r. do chwili przygotowania tej informacji publicznej.
Proszę o udostępnienie informacji publicznej w formie dokumentów elektronicznych umożliwiających kopiowanie tekstu w zakresie w jakim istnieją takie dokumenty elektroniczne. Proszę o udostępnienie wszystkich dokumentów za pośrednictwem witryny bip.lomianki.pl oraz przesłanie odnośników do tych dokumentów na adres watchdog@lomianki.org. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości, zwracam uwagę, że skany wydruków dokumentów elektronicznych, nie są formą dokumentu elektronicznego umożliwiającego kopiowanie tekstu.
Jeżeli środki techniczne, którymi dysponuje burmistrz Łomianek, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonych powyżej, z godnie z art 14 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, proszę o wskazanie przyczyn braku możliwości udostępnienia informacji zgodnie z wnioskiem i wskazanie, w jaki sposób lub w jakiej formie informacja może być udostępniona.
Na podstawie art. 391 ust. 1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, proszę o doręczenie pism w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.
Proszę o odpowiedź na tą wiadomość email w celu potwierdzenia jej otrzymania przez organ.
Jak myślicie jaka będzie pierwsza odpowiedź z urzędu i po ilu dniach